Monday 21 May 2012

ALQVIMIA @ Barcelona

過去一個星期出差去左ALQVIMIA的發源地-巴塞隆納
本來我是想寫ALQVIMIA的總部, 工倉, 倉庫等的...但係由於整理需時, 又賣下關子先, 我寫左ALQVIMIA係巴塞隆納的專門店, 同個5星級的SPA先~

講多無謂, 看看相先~~

位於 Rambla Catalunya, 24, 08002 Barcelona, 一貫高貴, 優雅, 品味風格的專門店


見到嗎? 我地最愛的BODY SCULPTOR!!!
我今次仲有幸見到呢隻瘋魔各位女士的減肥, 消脂產品的研發人! 好開心啊~~

仲有出名的護膚品系列

相中poster寫的是西班牙文, 不過唔緊要, 見到POSTER寫住2.2cm嗎??
今次到西班牙的其中的一目的, 就是為了桌上這支豐胸油而來上培訓的.
大家都知道原本品牌的BUST VOLUME OIL 同BUST FIRMING OIL的厲害了.
這升級版一定唔會令各位失望! (下次繼續分享~)  

 Body Sculptor, 撃脂油. 都係西班牙熱賣的產品. 他們在賣我地之前的promotion.



小朋友系列
今次培訓其中一項是孕婦按摩, 原來Children and Babies Oil 是可以安全給孕婦按摩腳部的. 舒緩水腫, 腿部抽筋等問題.  


當然, 唔小得係收銀位置影相留念啦!

下回就係講位於巴塞隆納山上一間好多名人到訪的5星級酒店. 入面有一間ALQVIMIA的SPA.

                         

No comments:

Post a Comment