Tuesday 26 July 2011

我最愛的Emience 產品

No 1. :  當然非佢莫屬!
Tropical Vanilla Sun Cream SPF32

(日霜加防曬1盒過, 又唔鍾意化妝的我, 有咩方便得過用佢呢?)


天然的乳木果成分有齊補濕+防曬的功效, SPF32 仲足夠10個鐘有效防止UVA, UVB, UVC的傷害tim!


仲有不得不讚的係佢個質地一D都唔泣, 好乾爽!! 而且用的份量唔使多! GOOD X 100 !!

 

 




我鍾意的程度已經升級, 用埋佢隻同味的body cream啦! 哈哈哈! 一樣有防曬補濕, 唔泣的功能!











No. 2: 點會少得佢?!


Stone Crop Masque

品牌中的皇牌!
鍾意佢的原因係因為敷完之後皮膚唔單止補濕左, 皮膚係有通透左的感覺!

任何皮膚都用得架!

仲好鍾意佢隻草本味, 用的時候好有大自然的感覺!







No. 3: 實在太多好野, 係好難選擇的情況下, 第3位係...






 Stone Crop Gel Wash (又係皇牌系列的主角)
一向唔鍾意用GEL洗面的我, 破天荒愛上呢支潔面Gel. 事原, 一聽到佢的起泡劑係來自"薯仔"的時候, 我已經被佢吸引左. 真係第一次聽, 咁咪好似用薯仔洗面??

另外, 一般的潔面GEL洗完之後我都會有硼硼緊的感覺, 但係呢支就完全無呢個感覺啊!!!!!!! 洗完之後一D都唔會急住搽野.

不過唯一係無卸妝功效.. 美中不足啊!! ><*






No. 4: 殿軍~ 會係 ---------



Raspberry Eye Masque

點解呢? 都係好簡單~ 方便使用, 有效!
一支可以做Eye Masque, 同Eye Cream 的功能,
搽厚D = Eye Masque ; 搽薄D = Eye Cream

Eye masque夜晚用左, 第二朝起身隻眼下邊的乾紋真係淡左, 第一次用已經有呢個效果! (大家唔好唔記得, Eminence用的係天然的成份, 全無化學成分的情況下都可以做到呢個效果, 值 得 鼓 掌 !!!!!!!!!)

當eye cream的, 用左之後, 再用遮瑕膏都好夠滋潤! (事關本人對眼都出哂名係全面的重災區, 用過上千元醫學產品, 下有3幾百的眼部化妝品牌的產品都打救唔到我, 今次比呢隻產品救到我, 實在係厲害! 令我對我隻眼有番D希望!!! )

... 仲有好多好野... 下次分享啦~ ~

No comments:

Post a Comment