Friday 5 August 2011

鮮為人知的 -- 乳木果油 的好處

好... 我只知佢好, 但係唔知原來真係咁好!!!!!

我係一個香港的香薰治療師的專欄見到的, 等我今日同大家分享下啦~


乳木果油(Shea Butter), 是從[乳油木] - 卡力特樹的果實中萃取出的珍稍油脂. 它們大多生長於塞內加爾與尼日尼亞之間的熱帶雨林區. 每一株成熟的果樹一年只生產十五至二十公斤的乳木果, 所以, 乳木果油是極其珍貴!!!!!

乳木果的保濕滋潤功效其本上都無人會猜疑.
百分百天然的乳木果可以有效加速細胞再生及修補水脂膜, 令我地的皮膚回復柔軟幼滑.
用係皮膚, 乳木果可以幫助鎖緊水份, 抵禦紫外線 (UVB), 成為天然的防曬成分.
另外, 乳木果有豐富的維他命A, E, 可以提升皮膚的免疫力, 為乾性, 敏感性的皮膚加倍保護.

乳木果有極佳的保濕滋潤, 紓媛再生名抗炎的功效, 補充皮膚表皮細胞所缺乏的脂質, 甚至可以幫助傷口癒合.


再深層一點, 乳木果油可以持久保濕抗皺, 去黑眼圈, 水腫眼袋, 減退細紋等. 有效抗衰老.
另外, 乳木果除左身體及面部護理外, 仲可以將100%純乳木果油抹於頭髮上, 柔順配方可以深層滋潤頭髮, 增加光澤, 減少折斷.
仲有仲有....唔好唔記得我地雙唇... 乳木果可以為乾燥, 龜裂的唇部注入大量水份, 有效緊緻雙唇架!

T.H.E Cosmetics所賣的產品如
Eminence -  Tropical Vanilla Sun Cream, Body Cream 就有天然的乳木果成份啦~~
Eminence - Citrus Lip Balm 中亦有乳木果的天然成份, 幫助緊緻, 滋潤唇部的.
REN - Grapeseed, Jojoba and Shea Butter Body Cream
等等等等...

要不要親身體驗下乳木果的功效啊??!!!

No comments:

Post a Comment