Thursday 14 July 2011

*IN* 有 新 產 品 !!!!!!

到左夏天,相信怕比蚊針的朋友都好驚到郊外玩
或者有時媽媽都好驚帶小朋友去公園玩, 因為呢D都係好大機會比蚊咬,

亦都覺得搽邊隻牌子的防蚊噴霧 或 蚊貼都逃唔過比蚊追住吸血的命運。。。


。。。 (其實自己都係呢種 "有我係到, 身邊的朋友都唔會比蚊咬"的人.) 真係超級無奈。 搽到全身都係"防蟲劑"之後又搞到周身唔自在,沖涼又唔可以輕易洗走個層油防蚊油。。。







最近IN新出左兩支打救我地的產品~~

防蟲精華 (Bug Repellent Perfume Serum)
      
防蟲噴霧    (Bug Repellent Perfum Spray)

一睇個產品設計就有一種感覺: "你地今次仲唔死?嘻嘻嘻!"


呢兩支偉大的產品一樣得到USDA (美國農業部的食用級有機認證)代表小朋友,BB用都100%安全! 

!!!!!!!係世界上第一支得到USDA認證的防蟲產品!!!!!!!

裡面的主要成分有天然的防蟲劑--天竺葵,薄荷,檸檬草,香柏木,丁香,迷迭香,香茅油

其實呢兩支的味就好似橙+香芽油的味,同傳統的防蟲劑分別真係好大,小朋友唔會抗拒。噴出黎的感覺唔會"好似有毒咁"先啦。。

另外,IN的產品特別之處係用左佢地的Skin-loving Oils, 會令我地人頖之間多一點愛的氣味散發出來,互相愛護多一點。(其實,呢樣對我黎講係其次,唔比蚊咬先係重點!!)

(產品的正面)
產品入面係無對我地皮膚有害的DEEF的成份, 雖然佢係會有效對抗蚊蟲, 不過, 佢係會致癌的, 所以我地都係要避之則吉啦!!!



100%對皮膚,對人體安全,甚至可以食入口,無臭味,又可以有效咁驅蟲,驅蚊,今次真係誠意推介使用啦!!


用法:於皮膚外露處先搽精華油,之後再噴上噴霧


詳情可到IN的官方網業查看:

No comments:

Post a Comment